Een huisstijl is de visuele presentatie van een bedrijf en is vaak de eerste kennismaking met potentiële klanten. Daarom is het van belang dat deze aansluit bij de identiteit van een bedrijf en de juiste associaties bij mensen oproept. Met een krachtige identiteit breng je een merk tot leven. De Merkenstudio biedt diverse pakketten aan.

Centraal in de huisstijl: een herkenbaar logo
Een krachtig beeldmerk spreekt de doelgroep aan en gaat jaren mee. Het is in harmonie met de identiteit van het merk en goed doordacht. Zoek je een logo dat net iets specialer is of ben je op zoek naar een nieuw visitekaartje om een goede indruk te maken bij jouw relaties? De Merkenstudio helpt je graag met het vertalen van jouw ideeën naar visuele eindproducten.

Aandacht voor detail
Aandacht voor detail en goed luisteren naar de klant zijn kenmerken van mijn werkwijze. Het resultaat: in het oog springend ontwerp en professioneel drukwerk. Van krachtige advertenties tot complete brochures. Papiersoorten, kleuren, foto’s, teksten en lettertypes zijn belangrijke vraagstukken tijdens het designen van een nieuwe flyer of brochure. Wat moet de flyer uitstralen? Met jouw creatieve inbreng kunnen we samen nadenken over het gewenste eindresultaat. Op zoek naar een uniek design voor een kaartje? Zoek je iets dat net iets anders is dan de ‘gemiddelde’ kaart. Dan denkt de Merkenstudio hier graag over mee.
Prijzen
Basis huisstijl
€ 1.000*
- Logopakket Met bestanden voor online, social media en print
- 2x items naar keuze**
Standaard huisstijl
€ 1.400*
- Logopakket Met bestanden voor online, social media en print
- 3x items naar keuze**
- Brainstorm Op de gewenste locatie
Uitgebreide huisstijl
vanaf € 2.000*
- Logopakket Met bestanden voor online, social media en print
- 4x items naar keuze**
- Brainstorm Op de gewenste locatie
- Brand guide De nieuwe huisstijl vastgelegd in een brand guide
* De prijzen die hier worden getoond zijn exclusief btw.
** Je kunt kiezen uit bijvoorbeeld visitekaartjes, flyers, briefpapier, template voor facturen en offertes, flyers, brochures of banners
Cases waar ik trots op ben
De laatste huisstijlen die ik heb ontwikkeld
Hoe ga ik te werk?
Bij het ontwikkelen van een nieuwe huisstijl hanteer ik een vaste werkwijze:


De kracht van een herkenbare identiteit
In de huidige digitale maatschappij wordt de kracht van print wel eens vergeten. Strak vormgegeven briefpapier, visitekaartjes en verpakkingen vertegenwoordigen niet alleen het imago van een bedrijf, ze kunnen ook waardevolle reclame-instrumenten zijn. Een visuele identeit is meer dan een vel papier met een logo en contactgegevens; het kan ook betrouwbaarheid, loyaliteit en geloofwaardigheid uitstralen.

Alles vastgelegd in een brand guide
Een complete huisstijl bestaat uit een logo, kleurstellingen, lettertypes (typografie) en het gebruik van afbeeldingen. De herkenbare stijl wordt consistent doorgevoerd in alle bedrijfsuitingen, zoals visitekaartjes, enveloppen presentaties, websites en zelfs in bedrijfskleding. Je visuele identiteit leg je vast in een brand guide.
Meer over consistentie
Design systems
Naar het creëren van huisstijlen en brand guides kun je ook een stapje verder gaan, namelijk het ontwikkelen van een design system. Dit is een krachtig hulpmiddel voor het creëren van consistentie binnen een organisatie. Het zorg ervoor dat alle onderdelen die gebruikt worden bij het ontwerpen van digitale producten op elkaar aansluiten, waardoor teams effectiever kunnen samenwerken en sneller betere ervaringen kunnen ontwikkelen. Door een gemeenschappelijke design taal vast te stellen, bevordert het duidelijkheid binnen het ontwerpproces. Wil je hier meer over weten? Neem dan gerust contact op. Of lees meer over design systems via onderstaande link.
De voordelen van een design system